Reklamacje.

Jeżeli w czasie użytkowania towaru klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną produktu (jeśli została wydana) oraz opis wady. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość kwoty zakupu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Czas naprawy lub wymiany nie powinien przekraczać 14 dni, a sklep dołoży wszelkich starań, aby ten czas maksymalnie skrócić.

Zwroty.

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot płatności nastąpi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany, nie może być uszkodzony.

Zwrócony towar należy zaopatrzyć w kartą gwarancyjną (jeśli została wydana), oryginał paragonu oraz formularz zwrotu.