Składanie i realizacja zamówień

Internetowy sklep komputerowy TOGRO prowadzi sprzedaż towarów w siedzibie w Józefowie oraz za pośrednictwem sieci Internet. Możliwy jest odbiór osobisty towaru.

Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową, telefonicznie (tel.: 22-789-63-54, 602-262-488) lub e-mailem na adres sklep@togro.pl

Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

  1. w przypadku zamówień płatnych przelewem - gdy do sklepu dotrze potwierdzenie wpływu płatności na konto,
  2. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty, a jeśli potrzebne jest potwierdzenie autoryzacyjne banku wystawcy karty - od potwierdzenia przez bank.
  3. w przypadku zamówień płatnych przy pobraniu - gdy do sklepu dotrze informacja o złożeniu zamówienia przez klienta.

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia (dane z formularza są automatyczne przesłane do nas).

Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

Zamówienia można składać przez całą dobę. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

Wystawianie faktur do paragonów niezawierających numeru NIP nie jest możliwe.

Zakupione towary bądź wykonane usługi będą musiałby posiadać na paragonie numer NIP nabywcy, by móc na jego podstawie wystawić fakturę. Zatem w momencie transakcji sprzedający będzie zobowiązany do poinformowania kupującego o nowych regulacjach, według których kupujący zobowiązani będą do podania numeru NIP podczas wystawiania paragonu, a gdy tego nie uczynią wystawienie faktury nie będzie już możliwe. Pamiętać należy również, że jeżeli sprzedawca wystawi fakturę na podstawie paragonu wystawionego po 1 września 2019 r. niezawierającego NIP nabywcy, zostanie ukarany równowartością kwoty podatku VAT wskazanego na fakturze.

Aby otrzymać fakturę należy podać dane do faktury w momencie składania zamówienia. Brak tych danych spowoduje wystawienie paragonu. Wystawienie faktury nie będzie już możliwe.

Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie (tel. 22-789-63-65; 602-262-488 - w godzinach 12-18) lub poprzez e-mail sklep@togro.pl.

Klient może anulować zamówienie jeśli nie zostało jeszcze potwierdzone przez sprzedającego.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen.

Sklep komputerowy TOGRO zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.

Realizacja zamówienia

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Klient może wybrać różne formy płatności za zamówione towary. Wyboru dokonuje się przy składaniu zamówienia.